اجمل حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اجمل حب

الحب فى الله

الرئيسيةاجمل حبأحدث الصورالتسجيلدخول

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
M0D
عضو هــام
عضو هــام
M0D

ذكر عدد الرسائل : 172
الوظيفه : welder

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Empty
مُساهمةموضوع: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Icon_minitimeالجمعة أغسطس 28, 2009 10:13 am

السلام عليكم

يا جماعه لما دخلت ودورت علي اي حاجه عن محمد فؤاد علي النت لقيت كذا جروب لمحمد فؤاد لكن اغلبيتهم تعبانين الجروب الواحد فيهم ميعديش ال500 عضو وياريته فيه حاجه
عشان كده انا بقترح اننا نعمل جروب رسمي لمحمد فؤاد علي الفيس بوك ويبقي افضل دعايا لمحمد فؤاد علي النت عشان الالبوم الجديد وزي الموقع هنا معدد الاعضاء فيه معدي العشرين الف نبقي كلنا وبايد واحده كمان علي الجروب ده واكيد كل واحد فينا ليه اصحاب مش هنا علي الموقع ويمكن كمان مش مهتمين اوي بفؤاد عاوزين نعرف الناس دي بقيمه فؤاد ونبدا في دعايا قويه لفؤاد علي الجروب تخيلو لما كل عضو هنا يكون ليه صديق واحد علي الفيس بوك مش يعرف كتير عن فؤاد العشرين الف اللي هنا حيضعافو وغيرهم وغيرهم وحتبقي دعايا غير طبيعيه لفؤاد والالبوم وانتو اكيد عارفين شعبيه الفيس بوك
انا كان ممكن اعمل جروب وابدا اعلن عنه لكن عشان العمليه متبقاش متلغبطه ياريت اداره الموقع هنا نعيم او رامي او زايد يبدا يجهز الجروب ده وانا معاه لو في اني هيلب واكيد كل واحد هنا معاه عشان اكيد لما تيجي من الاداره احسن متيجي مني ياريت يا جماعه نبدا ننفذ الفكره دي بسرعه ويبقي جروب رسمي ويارب اصحي في يوم الصبح القي الاعضاء معدين المليون والاتنين

ده الجروب اللي عمله رومانسي علي الفيس بوك عاوز الناس وبعد اذن المشرفين يدخلو يقولو رايهم لو يبقي ده الجروب الرسمي لفؤاد علي الفيس بوك
https://www.facebook.com/group.php?gid=61136093336
ونشوف مين اللي حيبقي ادمن فيه ومتابعه باستمرار طبعا مع رومانسي
ولو في راي تاني ياريت تتفضلو تقولو

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك 5752171711

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك 356861686

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك 643921766

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Samirc

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك 316922580

روزى
Admin
Admin
روزى

انثى عدد الرسائل : 4596
الوظيفه : تليمذه ف مدرسه الحياه
المزاج : تمام الحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 04, 2009 9:12 pm

موضوع حلو طبعا ياقمر
بس المشكله انى مش بدخل الفيس بوك خالص
بوسى اوسى
المشرفين
المشرفين
بوسى اوسى

انثى عدد الرسائل : 2027
المزاج : to2 to2

مُساهمةموضوع: رد: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 02, 2009 5:02 pm

وانا كامن زيك يا روزى الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك Icon_surprised

بس تسلم يا موووود على مجهودك
http://shekoo.yoo7.com

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-